.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتاق شيشه اي
سينا سپنتا

بلاتكليفي نان با استعفاي رئيس اتحاديه (روزنامه اعتماد ملي )

به هيچ وجه صورت خوشي ندارد كه مردم را سرسفره، بلاتكليف نان گذاشت. چه معني دارد در اين برهه‌ي حساس خاموش وروشن شدن تكليف نان، رئيس محترم اتحاديه استعفاء بدهد؟ حالا گيرم كه استعفا هم داد. چه فراوان است در اين مملكت رئيس. يكي ديگر را به جايش بنشانيم. لااقل تكليف نان مردم روشن مي‌شود.
اول كه قرار بود نفت را سرسفره بيايد. يك بابايي گفت نمي‌شود چون بوي بدي دارد. بعد هم كه موضوع آوردن نفت بر سفره‌ي مردم به كلي تكذيب شد و پس از آن بود كه تكليف گوشت و مرغ و تخم مرغ سفره هم تكليفش روشن شد و همه‌گي با هم پريدند. حالا هم كه نوبت روشن شدن تكليف نان است اما سر بزن گاه جناب رئيس اتحاديه رفته گل بچينه!
بالاخره زودتر تكليف اين آخري را هم روشن كنيد. اگر قرار است اين يكي هم مثل آن چند تاي ديگر از سفر‌هاي مردم ببرد، مردم آمادگي كافي داشته باشند.
***
طرح يك فوريتي تغيير ساعت كار مدارس در مجلس (روز نامه همشهري )
اگر مجلس براي عقب كشيدن ساعت كار بانك‌ها زورش به دولت وشوراي نگهبان نرسيد حالا مي‌خواهد بخت خود را در مورد جلو كشيدن ساعت كار مدارس بيازمايد. شايد اين بار شانس در خانه‌ي مجلس را زد وشوراي محترم نگهبان با آن‌ها راه آمد.
حالا اين وسط به مردم مربوط نيست كه نماينده‌گان را براي چه كاري انتخاب كردند. دانش آموزان مدارس و كارمندان بانك‌ها هم فعلا شده‌اند موش آزمايش‌گاهي حضرات براي ابراز وجود و قدرت نمايي.
تنها كاري هم كه از دست مردم بر مي‌آيد اين است كه ضمن خنديدن و لذت بردن از بازي تام و جري كمي هم دندان روي جگر بگذارند تا يكي دو سال بعد تكليف هر دو طرف را روشن نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.